Vážení zákazníci, rádi bychom Vás tímto upozornili, že poslední objednávky, které mají být doručeny do Vánoc musejí být potvrzeny a zaplaceny (v případě objednávek s platbou předem) do 16. 12. 2025. U objednávek po tomto datu doručení do Vánoc nedokážeme garantovat. Od 22. 12. 2025 do 9. 1. 2026 je naše firma z důvodu dovolené a inventur uzavřena. Objednávky v tomto období budou přijímány, ale expedovány budou až od 12. 1. 2026. Děkujeme Vám za přízeň v letošním roce a těšíme se na Vás i v roce nadcházejícím. Přejeme Vám šťastné Vánoce plné zážitků a jen to nejlepší do roku 2026. Váš tým www.shop-point.cz

Reklamace zboží

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

 

Jak postupovat při reklamaci

  1. Vytiskněte a vyplňte prosím reklamační formulář, který naleznete ZDE
  2. Zboží pečlivě zabalte a zašlete nám s vyplněným reklamačním formulářem, včetně přesného popisu závady.
  3. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání.

 

Adresa pro zaslání reklamace:

MarexTrade, s. r. o.,

K Šeberáku 180/1,

Praha 4 - Kunratice

 

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.

 

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na vaši adresu . Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.